Välkommen till vår öppna fritidsverksamhet

Du som går i årskurs 4 till 6 är välkommen till vår skolas öppna fritidsverksamheten som vi kallar för Klubben. Du tillhör den öppna fritidsverksamhet som ligger närmast din skola eller där du bor.

Här kan du träffa kompisar och vara med på roliga aktiviteter. Vi har till exempel aktiviteter i idrottshallen måndagar – torsdagar och vi bakar på onsdagar. Efter hand kommer vi göra fler roliga saker att göra.

I våra lokaler finns pingisbord, brädspel/sällskapsspel, fotbollsspel, Nintendo med mera.

Den öppna fritidsverksamheten kostar inget och den kräver ingen anmälan. Här kan du få gratis mellanmål i matsalen kl 14.30–15.00. På lovdagar, när den öppna fritidsverksamheten har öppet serverar vi även gratis lunch.

Den öppna fritidsverksamheten har öppet må-to kl 14.00–17.00 och fre 13.00–17.00.

På lov och studiedagar har vi öppet 10.00–17.00. Dessa tider kan ändras något i samband med stora helger. Det kan också vara så att vissa öppna fritidsverksamheter är stängda. Då hänvisas eleverna till en annan öppen fritidsverksamhet.

Vi som jobbar på Klubben heter Annika, Mattias och Denise. Telefonnummer: 08-606 75 44, sms: 070-678 15 38

Välkommen!

Mer om öppen fritidsverksamhet för årskurs 4–6