Jobba hos oss

Bli en medarbetare tillsammans med oss på Åbyskolan. Som medarbetare blir du en viktig länk.

Bildexperten Foto: Bildexperten

På Åbyskolan kan du arbeta som lärare, förskollärare och specialpedagog. På skolan finns även en del andra funktioner som intendent, administratör, kock, köksbiträde, vaktmästare och skolsköterska. Vi uppskattar hög kompetens och stort engagemang.

Vi arbetar systematiskt med arbetsmiljön vid vår skola utifrån nära samtal med chef, på arbetsplatsträff och i medarbetarsamtal. Årligen genomförs arbetsplatsundersökning för att följa utveckling och ytterligare förbättra arbetsmiljön för våra medarbetare. Det finns utrymme för personliga utvecklingsplaner och vi gynnar vidareutbildning.

Vi äter subventionerad lunch och har friskvårdsbidrag.

Senast uppdaterad: 10 november 2020